dimecres, 28 de desembre del 2016

Defensa de les valoracions dels nostres companys

Hola equip i companys i companyes de curs,

acabo de fer la meva defensa d'una valoració d'una companya que ens ha valorat el projecte, per cert, de manera molt positiva respecte a altres valoracions que hem tingut.
Una valoració, sense dubte, amb alguns aspectes puntuals a modificar però en general molt bona!

Altres, de fet, m'han donat que pensar i, per què no reconèixer-ho, no m'han agradat. Però ja se sap, cadascú és diferent. 

Quan m'ha tocat valorar el grup que el Joan m'ha assignat, mira per on, no se m'hauria ocorregut mai comptar les paraules que computen el global del redactat sinó valorar el conjunt del redactat en si, si m'ha sigut feixuc llegir-lo o bé, si no l’entès prou bé.

Tampoc em fixaria en que les llistes de les enumeracions que han fet  estiguessin tabulades o no sinó en que el conjunt del disseny fos clar i estigués ben definit i estructurat.

De la mateixa manera que tampoc faria un recompte de quantes entrades hi haurien d'haver al blog d'un grup respecte els membres que el formen fins a la data de la valoració del grup per tal de deixar-ho escrit i que remarqués valors negatius al grup sense conèixer la situació personal de cada membre.

I, és que, encara que volgués fer tot això que he remarcat que no faria, penso que no tindria temps material per fer-ho. Tot i això, penso que el grup que ens ha valorat així no sabia per on agafar-nos pel que fa al contingut en si del treball i s'ha decantat per temes més estètics.


En fi, és la meva opinió i penso que si, que hem de valorar i ser crítics amb els treballs dels demés, però fins a un cert punt, també és bo reconèixer els mèrits dels demés i ajudar-nos mútuament.

PD: Per cert, que acabeu de tenir unes bones festes i una bona entrada d'any!!

Imatge relacionada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada