dimarts, 29 de novembre del 2016

Creant el mapa conceptual del Big Data!



Bona tarda companys i companya!
Aquesta tarda la meva entrada al blog farà referència al mapa conceptual que hem d'elaborar per tal d'inserir-lo dins del nostre espai virtual al GSites.

Com podeu veure, aquí teniu una imatge del que he fet aquesta tarda. Tal com us he comentat, és una prova, un esborrany, un esbós del que pot arribar a ser. Potser és massa senzill i falta teca! Ja sabeu que jo vaig una mica perduda en aquest món del Big Data i encara m'estic familiaritzant...

Gràcies al company David Alloza, l'he pogut maquetar directament al Drive dins de la nostra carpeta compartida de la PAC 3. L'he fet amb una aplicació que em va suggerir ell i que genera formes i s'assembla a l'autoformes que podem trobar al word. És molt fàcil d'utilitzar.

Ara espero les vostres crítiques, millores i faltarà l'elaboració final del mapa que s'haurà de fer amb alguns de programes suggerits pel Joan, tot i que potser amb aquest ja està bé, li hauríem de preguntar què en pensa.


Doneu-li una ullada i feu els canvis que creieu oportuns dins el drive, carpeta compartida PAC 3 :)

Que tingueu una bona tarda!

Laura Carrasco

2 comentaris:

  1. Hola
    Somos el grupo NEToscopio. Os hemos enlazado en nuestro blog para acceder con más facilidad a vuestros comentarios.
    Os deseo buena suerte.

    ResponElimina